حدیث پژوهی
شناسایی مدلول‌های تربیتی دعای بیست‌و پنجم صحیفة سجادیه برای کاربرد در طراحی برنامۀ درسی قصدشدة معارف اسلامی

حسن نجفی؛ مرتضی اکبرپور؛ محمدحسن محمدی

دوره 8، شماره 29 ، دی 1396، ، صفحه 133-161

https://doi.org/10.22054/ajsm.2019.20454.1287

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف شناسایی مدلول‌های تربیتی دعای بیست‌و پنجم صحیفة سجادیه و چگونگی کاربرد آن‌ها در برنامۀ درسی معارف اسلامی انجام شده‌است. روش پژوهش توصیفی‌ـ تحلیلی می‌باشد. برای گردآوری داده‌های لازم در نیل به اهداف پژوهش، متن و ترجمة دعای مذکور و نیز دیگر منابع تشریحی با استفاده از فرم‌های فیش‌برداری از منابع جمع‌آوری، و با ...  بیشتر